01 března 2013

Úvodní řečičky

Mermomocí jsem chtěla začít s tímhle herním blogem prvního. Ani nevím, proč mi na tom datu tak záleží. Myslela jsem, že to v pohodě stihnu, ale práce bylo jaksi víc, než jsem předpokládala, tak tu sedím mírně ošáněná z oslavy a snažím se ještě na poslední chvíli něco vytvořit. Nejlepší asi bude, když se nejprve uvedu ;-).



Zdravím ^_^
Slyším na R-e-n a jsem závislá na videohrách O_o. I když závislá není nejvhodnější označení, jen si hraní strašně užívám a baví mne. Nemůžu o sobě říci, že jsem opravdová hardcore hráčka - to bych si ani netroufla :-x. Nejsem ani trophy-hunter, přestože ve mne zvuk trofeje vzbuzuje velmi příjemné pocity a občas se u hry i nudím, jen abych získala nějakou tu vzácnější trofej, ale na druhou stranu nehraju hry jen kvůli trofejím či jejich snadnému získání, a jejich nastřádaný počet není nijak závratný :-x. Nehrála jsem vše, nejsem chodící herní encyklopedie a ani jsem nezažila Atari :-x. I tak hraní zbožňuji a stalo se tak nedílnou součástí mého života. Nedovedu si představit, že bych v důchodu nepařila... O svou lásku ke hrám bych se ráda podělila i prostřednictvím tohoto blogu, konečně zaměřeného. 

Zdroj

Rovnou se přiznám, že jsem nepokrytý fanda Sony, tudíž toho tady o PC bo Xboxu příliš nebude, ale uvidíme. Taktéž se budu snažit přispívat, jak jen mi to čas a nálada dovolí.. Žánrově upřednostňuji JRPG, v těsném závěsu za nimi jsou západní RPG a akční adventury, kde příběh hraje důležitou roli. V poslední době se vyžívám i v pohybových hrách, ať už tanečních, či fitness. Jinak jsem ale otevřená všemu a nic předem neodsuzuji.
Zároveň s tímto blogem se budu snažit vést stránku na G+, která, jak pevně věřím, bude aktivnější a spíše aktuálně postřehově-názorová :-). Vše se teprve snažím rozchodit, tak buďte, prosím, shovívaví ^_^

Zdroj


Budu moc ráda za každou vaši reakci ;-)


3 komentáře:

  1. No, těšíme se na recenze a témata. Hlavně i něco multiplatformního, už takhle to Uncharted a MGS těžce postrádám... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to ale nedělám schválně, hehe. I když teď jsem zase zabraná do Ni no Kuni a to taky není nic pro Xboxáře... holt se nejde zavděčit všem :-))

      Vymazat

Keep pushing that button ^_^