29 dubna 2013

Ragnarok Odyssey - First Steps Gameplay

Aby to tu na blogu nehnilo prázdnotou, postnu své nepříliš vyvedené herní video i sem. Ještě tedy překopčím text, který jsem sesmolila k příspěvku na G+, který podle mne dost vysvětluje ;-).


Dlouho jsem přemýšlela, jestli mám vůbec tohle video zveřejňovat, protože na něj popravdě nejsem nijak zvlášť pyšná :-x - amatérství z toho jen čiší a kombinace foťák, vita a antitalent na windows movie maker je téměř smrtelná :-))), ale už jen kvůli tomu času, co jsem nad tím zbytečně strávila, se holt veřejně zesměšním ;-). Ani není třeba příliš kritizovat, poněvadž já sama tam všechny ty hrůzy a chyby vidím... ani si doteď nejsem jistá konceptem, ale to už je v této fázi fuk. Zde je tedy můj pokus o herní video, dost možná, že i poslední ^_^ Enjoy 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Keep pushing that button ^_^