17 května 2013

Let's Play Ragnarok Odyssey #1

Mírné navázání na předchozí First Steps video. Tentokrát jsem se pokusila o lepší úhel a snížení kvality už při natáčení a to se mi i nejspíš vymstilo na výsledném vzevření ;-). Příště zkusím zase trochu jinak. Nevím, jestli se mi podaří nějak pořešit to přesvícení, možná jen nemám dost dlouhé ruce :-x. Ke všemu začínám mít problémy s tmou. Ještě před měsícem jsem mohla natáčet v devět, teď chodíme do postele ještě za světla... weird :-x.




I přesto tedy přináším dvě videa z prostředí Ragnaroku Odyssey s úžasnou ukázkou mého skillu :-x. A místo toho vysmívání se nad mými schopnostmi byste si mohli raději taktéž pořídit Ragnarok a zahrát si se mnou :-P. Třeba by mi to pak šlo lépe, hehe.

1. část
2. část

Mimochodem... notes v pondělí jede do Německa na opravu. Snad mu tam pomůžou a já si pak budu moci stáhnout Ragnarok Online 2, muhehe... už dlouho to chci zkusit ^_^.

                                                                                                         Pěkný večer přeje

Žádné komentáře:

Okomentovat

Keep pushing that button ^_^